Dag 1 Tahiti

9 mei 2019 - Papeete, Frans-Polynesië

En dan zijn we er eindelijk. Vertrokken op 6 mei 2019 en na een tussenstop met overnachting in San Francisco zijn we aan de andere kant van de wereld aangekomen, in Papeete, de hoofdstad van Tahiti. Het tijdsverschil met Amsterdam is 12 uur vroeger. Weer prima vluchten gehad welke ook steeds op tijd vertrokken.  Op Papeete werden we opgewacht door een lokale agent van Tahiti tours die ons naar hotel Manava Suite Resort heeft gebracht. Vanuit onze kamer kijken we uit op de Lagoon. Woensdagochtend waren we vroeg wakker en om zeven uur zijn we op een strandbedje gaan liggen.  Op het strand hadden we ook WiFi en hebben om negen uur s' morgens de wedstrijd van Ajax via de radio geluisterd. Wat een spanning en snakkend naar het eind signaal maar helaas met een slechte afloop. Vandaag mooi weer en veel typische kano's gezien die in Polynesië gebruikt worden. Lekkere relaxdag gehad met aan het eind van de dag afgesloten met lekkere cocktails en heerlijke tapas hapjes. We gaan nu lekker slapen en morgenvroeg worden we opgehaald voor een 4x4 jeepsafari over het eiland Tahiti.