Dag 14 Bora Bora

21 mei 2019 - Bora Bora, Frans-Polynesië

Het moet zo zijn maar de verrassing voor Karin gaat voor de tweede keer niet door. Thuis in Nederland had Karin het steeds over een Canoe breakfast en dat kan je hier natuurlijk heel goed doen. We hebben twee ochtenden regen gehad en jullie raden het vast al dat was allebei de keren dat ik gereserveerd heb konden niet doorgaan vanwege de regen. Heel jammer maar niets aan te doen. Wie weet komt het er ooit nog wel van op een andere locatie.

Door ons drukke programma met excursies hebben we weinig tijd gehad om op het strand te liggen maar nadat het rond elf uur droog werd hebben we een strandbed opgezocht.

Van het geld wat we hebben gekregen voor ons 25-jarig huwelijk heb ik drie excursies vanuit Nederland geboekt. De elektrische auto op Bora Bora, en voor de laatste avond een Champagne Sunset Cruise met aansluitend een diner in het beste restaurant van Bora Bora, St. James. De hele dag waren er veel wolken en de zonsondergang hebben we helaas niet kunnen zien. ( derde excursie is een fietstocht in San Fransisco).

De taxi van het restaurant heeft ons weer gratis naar de pier gebracht waar de pendelboot ons naar het hotel heeft gebracht.

De foto's zijn niet scherp maar dan hebben jullie een idee waarom Karin een Canoe breakfast leuk zou vinden.

Morgen laatste dag, we worden met de boot om kwart over vier naar de luchthaven gebracht voor de vlucht naar Papeete op Tahiti en vandaaruit vliegen we met United Airlines in negen uur naar San Fransisco.

Nog even een leuke aanvulling van de overnachtingen in de overwater bungalow in Bora Bora. Sandy had erg veel last van de warmte met slapen. De airconditioning was niet op het bed gericht maar blaasde ver de kamer in. Gelukkig was het bed 2x2 meter en hebben we overdwars geslapen zodat Sandy toch wat van de airco kon opvangen.

1. Nancy:
    21 mei 2019
    Oh wat jammer zeg!! Dat zie er wel echt geweldig uit zeg.. Dat komt vast nog een keer ;-).
  2. Irma:
    21 mei 2019
    Echt balen dat het niet door kon gaan.
    Hopelijk komt het er nog een andere x van!
    Geniet nog even van jullie laatste dagen.
    Xx