Dag 2 Elafiti eilanden

10 juli 2022 - Dubrovnik, Kroatië

Donderdag stond er een excursie op het programma. Ga gelijk al zeggen, vanaf heden officieel te oud voor dit soort excursies. Met de veerboot naar een andere eiland, ongeveer 1,5 uur. Vervolgens bij aankomst in een kayak om vier kilometer over zee naar een ander eiland te kayaken. Man oh man wat een feest. Vervolgens aangekomen op dat eiland een fietstocht naar de andere kant waar een klein dorpje is met een strandje. Ook dit natuurlijk niet vlak maar op en neer. Hier gingen we dan wel gelukkig zwemmen en lunchen.

Maar het echte feest moest nog beginnen. Ja, ja, we moesten ook nog terug met de kayak. Wat heb ik genoten, not en Karin liet me gewoon alleen want die vloog over het water. Natuurlijk was er weer een snelle en behoorlijk grote speedboot die vlak langs mij ging waarbij ik nog steeds verwonderd ben dat ik op de golven niet om ging.

Wat was ik jaloers toen ik in de verte Karin al zag aanmeren en ik de haven nog in moest. Maar goed, wel gedaan maar officieel nu te oud hiervoor.

Was een lange dag want we vertrokken al om half tien uit de haven en waren rond acht uur weer in de stad. Snel wezen douchen en een bord spaghetti naar binnen gewerkt bij het dichtstbijzijnde restaurant. Naar de kamer en we waren zo vertrokken.

1. Marjan:
    11 juli 2022
    Ha ha, we are getting too old for that 🤣🤣
  2. Trees:
    17 juli 2022