Dag 4 inschepen

10 juli 2022 - Dubrovnik, Kroatië

Vanmiddag inschepen. Maar voordat we om twee uur worden opgehaald zijn we in de ochtend nog de kabelbaan ingegaan. Wel een ontzettend mooi uitzicht maar het is echt op en af en voor de stad een geldmachine.

Twee uur werden we opgehaald met nog twee koppels uit Australië, zijn hier maar alleen voor de cruise pfff, Aangekomen bij de boot werden we keurig onthaald en naar onze cabine gebracht. Om zeven uur hadden we een bijeenkomst en daarna diner op de boot. Redelijk gevarieerd gezelschap uit Australië, Nieuw Zeeland , Colorado US, UK, Spanje en Frankrijk. Ook qua leeftijd van 40 tot 70 en twee jongens van 15 jaar met ouders.

We lagen vier schepen dik naast elkaar, wij als derde en het vierde schip was dus een party boot. Wel zelfde soort boot maar geheel gecharterd door 25 jongeren uit de US. Overnachting was in de haven en natuurlijk ging de jeugd nog op stap. Kwamen dus midden in de nacht terug en onze cabine lag helaas aan de verkeerde kant. Kwart over drie wakker maar goed we zijn ook jong geweest moet je maar denken.

Vandaag dus vertrokken richting Slano een dorpje op het vasteland. We zijn benieuwd.

1. Mams:
    11 juli 2022
    We zijn ook jong geweest en never nooit tot last geweest, TOCHHHHH???