Dag 14 Stranddag Sofitel Hotel Denerau

11 mei 2017 - Fiji, Fiji

Vandaag een relax dag bij het hotel. Lekker uitgeslapen en daarna naar het strand geweest. Heel opvallend is dat haast niemand op of bij het strand ligt. Iedereen ligt rondom het zwembad. Wij denken dat er in Australië ook school vakantie is want hier zijn nu veel ouders met kinderen.

Hier is het strand donker van kleur en er staan ook geen strandbedden op het strand. Toevallig stonden er twee bedden op het strand die wij gelijk in gebruik hebben genomen. Naast de receptie is er een soort cafeetje waar Sandy vanmorgen Jus d' orange en croissant gehaald. Vanmiddag daar ook lekker een broodje tonijn gegeten.

Om drie uur zijn we verhuist naar een bedje aan het zwembad. Om half zes naar de kamer om te douchen en s' avonds naar Port Denerau gelopen, halverwege begon het te regenen maar gelukkig had ik de regenponcho's meegenomen. Lekker surf en turf gegeten. Morgen spannende dag want dan worden we om half twee opgehaald en naar Port Denerau gebracht om In  te checken op de cruise.

1. Nancy:
    11 mei 2017
    Donker strand maar de foto's zijn niet minder mooi! En daar omdat zwembad ziet het er ook zeker niet verkeerd uit..

Morgen de cruise, ik ben heel nieuwschierig hoe deze zal zijn! Have fun!
  2. Irma:
    11 mei 2017
    Heel veel plezier op de cruise!!!
    XX
  3. Pauline en Ruud:
    11 mei 2017
    Groot contrast met Australië.
    Cruise! Here they come.