Dag 25 Sydney - Manly Beach

22 mei 2017 - Sydney, Australië

Rond half acht wakker en lekker rustig aan gedaan. Vandaag weer een mooie zoning dag en rond 10 uur naar de Ferrie gelopen die ons in 20 minuten naar Manly Beach bracht. Aangekomen in de haven van Manly liep je gelijk een leuke winkelstraat in die uitkwam op Manly Beach. Een strand met hoge golven en dus ook veel surfers.  Was leuk om naar te kijken hoe ze een mooie golf pakken. Maar ook moeite hebben om door de branding te komen.

We hebben een stuk langs de boulevard gelopen en daarna heeft Sandy een schaduwplekje gezocht en ik ben op mijn handdoekje op het strand gaan liggen.

Van onze fietsgids hadden we een tip gekregen om fish en chips te eten bij Manly Ocean Food. Lekker een stuk gefrituurde Barramundi met patat gegeten.

Er kwam wat bewolking opzetten en ondanks dat we een " rustig" dag wilde, hebben we weer een aardig stuk gelopen. Er was een route van 10 kilometer die door het Sydney National Park liep , zie foto de rode circel en dan de rechterkant.  We hadden er geen spijt van want het was mooie verrassende route.

Om half zes de ferrie terug naar Sydney genomen.  De fietsgids had ons niet alleen getipt over Manly Ocean Food maar ook over een Italiaans restaurant waar we met onze fietstocht langs waren gefietst. Een restaurant uit de route van de toeristen dus je moet echt door een local getipt worden.

Lekker gegeten en daarna een half uurtje terug gelopen naar het hotel. Een douche genomen en weer vroeg naar bed. Morgen onze laatste excursie naar The Blue Mountains. Wordt wekker zetten want we worden om zeven uur opgehaald.

1. Mams:
    22 mei 2017
    Karin wat zie je er goed uit volgens mij zoveel beweging dat je afgevallen bent en dat tijdens vacantie.
    Geniet vd laatste dagen xx
  2. Pauline en Ruud:
    22 mei 2017
    Ook weer prachtige foto's deze keer.
  3. Irma:
    22 mei 2017
    Jullie zien er zeker relaxed uit. Hopelijk word het morgen weer een spannende dag!

XX
  4. Trees:
    22 mei 2017
    Ben jij dat op op dat board, San? ;)
    Hebben jullie nog een maand vakantie als jullie terugkomen om uit te rusten? :)
    Jullie hebben veel gedaan, leuk! Kus, kus