Dag 27 laatste dag Sydney

24 mei 2017 - Sydney, Australië

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Na het ontbijt de wandelschoenen weer aan want we hadden nog wat opdrachten voor vandaag. Ik wilde nog een panorama foto maken op een locatie waar je zowel het Operahouse als de Sydney Harbour Bridge kan zien. We wilde nog naar de fish market en we hadden de winkelstraat en shopping mall nog niet gevonden. Aan het eind van de dag hadden we alles gedaan.

De fish market was nog wel een verhaal apart. Het was een grote hal met twee grote viswinkels waar je verse vis kon kopen. Wat een chaos was het daar, heel veel Chinezen die door elkaar heen schreeuwden om hun bestelling te doen. Wij zijn daar heel snel wegegaan.

Via Darling Harbour zijn we naar boven gelopen en kwamen eindelijk uit in het winkelgebied. Daar rond gelopen en toen terug gegaan naar het hotel.

Voor onze laatste avond hadden we een Dinner Cruise geboekt. Was weer een prive cruise want het was een grote cruiseboot waar 600 personen op kunnen en we waren nu met ongeveer 40 personen, waarvan 30 chinezen die erg saai zijn.

We hadden een mooi tafeltje op het hoogste dek aan het raam. We hebben een goed drie gangenmenu gegeten en als entertainment een zangeres die mooie rustige numbers zong. We hebben als enige nog even gedanst.

Om half tien kwam de boot weer terug in de haven en zijn we naar het hotel gelopen.

En dat was dan onze laatste dag van onze vakantie. En ook de laatste dag in Sydney. Wij kunnen jullie verklappen dat Las Vegas er een grote concurrent bij heeft. Vijf dagen waren veel te kort. Wat een geweldige stad!!

We gaan dan ook met heel veel weemoed richting huis. Totaal niet het gevoel dat we naar huis moeten. Wat een heerlijk vakantie hebben we gehad!!!

Australie staat zeker zeker op onze lijstje om nogmaals te gaan doen. Dan in combinatie met Nieuw-Zeeland. Zijn al uitgenodigd daar hahahah..

1. Mams:
    24 mei 2017
    heerlijk dat jullie zo genoten hebben.
    xxx goeie reis terug
  2. Irma:
    24 mei 2017
    heerlijk hoor, dat hebben jullie toch maar weer beleefd.
    Goeie reis en we zien jullie snel.
    Wij gaan hier nu AJAX kijken.....
    XX
  3. Gwen:
    25 mei 2017
    Wat een geweldige reis hebben jullie gehad. Ik heb van de verhalen en foto's genoten. Goede reis terug en ben blij als je er weer bent Karin :) x
  4. Debora:
    25 mei 2017
    Leuk dat jullie een topvakantie hebben gehad! Goede reis terug. Dikke kus
  5. Trees:
    25 mei 2017
    Heerlijke vakantie zo aan al die verhalen te lezen. Tot gauw lieverds, kus kus