Dag 8 Taha'a

15 mei 2019 - Tahaa, Frans-Polynesië

Vandaag een vlucht van 45 minuten van Moorea naar onze nieuwe bestemming Le Taha'a Island Resort. Een prive eiland midden in een prachtige lagoon. Vanaf het vliegveld werden we opgehaald door een boot en na een tocht van 45 minuten naar het hotel gebracht. Vanaf het water zie je de mooie overwater suite's al staan.

Aangekomen op de pier werden we ontvangen door een geheel in polynesische geklede dame en kregen de mannen een bloemenketting en de vrouwen een bloemenkrans op het hoofd. Het inchecken ging hier anders dan in andere hotels we hoefden ons niet te melden aan een balie maar we konden plaatsnemen in een stoel.

Dan komt er een gastvrouw naar je toe met heerlijk geurende koude doekjes en een polynesische sapje om te drinken. Ze vroeg om de paspoorten, de voucher en uiteraard een creditcard. Nadat alles geregistreerd is zijn we door de gastvrouw naar onze overwater suite gebracht. WOW woorden schieten te kort, we kijken elkaar aan en zeggen dit is ongelofelijk.

We kwamen de deur door naar ons eigen afgesloten zonnedek met eetgedeelte en binnen een prachtige slaapkamer. Het grote bed keek uit op de lagoon en achter het bed zit een glazen bak waar je het water in kan kijken. De klep kan ook open en zodat je s' avonds de vissen kan voeren. Een in polynesische stijl badkamer met in het midden een bad en aan beide zijkanten een wastafel.

We hebben geluk want vanavond is er een uitgebreid buffet met een polynesische show. We hebben heerlijk gegeten en zijn om kwart over 9 terug gegaan naar onze suite en we zagen de vissen al zwemmen onder de glasplaat.

We gaan lekker slapen en morgenvroeg genieten van dit prachtige eiland.

1. Irma:
    15 mei 2019
    wauw, wat ziet het er mooi uit!
    Geniet nog maar lekker van jullie droom reis!
    Liefs xx
  2. Mams:
    15 mei 2019
    Dit ziet er zeker droomland uit😜😍
  3. Marjan:
    15 mei 2019
    Wat een prachtige, romantische plek om samen te verblijven ❤️